افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

شب عاشوراست امشب کربلا غوغاست امشب..🖤

/ بازدید : ۱۶۸

امشب شب عاشورا 

بالاخره قسمت شد با ماشین منو مامانو بردن تو چنتا حسینیه گردوندن

واقعا حالو و هوای امسال درسته کرونا بود ولی با هر سال بنظرم فرق میکرد

و خب طبق معمول حسینیه متوسلین شهرمون از همه جا شلوغتر 

و اصلا نگمتون بس که صدای آقای محمدی نوحه خون این حسینیه آرامش بخشه 

من از دقتی شیر خوار بودم این آقا میخونده و تا الان که دیگه از شیر زده شدم کاملاا🥲🤣و نمیخورمم

اصلا ایشون همچنان نوحه میخونن تو همین حسینیه و همون نوحه های تکراری یعنی عوض نشده ولی صداشون اخ از صداشون اصلا بنطرم این حسینه با صدا و نوحه های ایشون هست که اینقد شلوغه و از هر ناحیه شهر میان اینجا تا قبل از اینکه صداشونو بشنوم اصلا حال و هوای محرمو حس نکرده بودم

و خب یه تیکه فیلم گرفتم از حسینه و نوحشون میزارم واستون 

یعنی خدایی مثه صداشو نوحه هاش یافت نمیکنیدااا

اگه یافت کردید معرفی کنید😅

دریافت

دریافت

ببخشید حجمش زیاد بود تونستم یه تیکشو دو بخش کنم و بزارم امیدوارم اندکی ببردتون توی حال و هوای شب عاشورا  این ویدیو

یکم پز شهرمونو حسینه و نوحه خونمون رو بدم منم مگه چی میشه😉😜

و خلاصه امشب همتونو دعا کردم توی دعاهاتون منو فراموش نکنید🙏

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان