افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روزنوشت ۹ مرداد

/ بازدید : ۱۳۴

امروز بعد از سالهای بسیار و بهتره بگم قرنها بابا دوچرخمو باد کرد و شست🤩

اصلا از فول اپشنیه دوچرخم هرچقد بگم کم گفتم سبد داره زنگ داره حتی یه لامپم کناره چرخه جلوش فک کنم واسه دوچرخه سواری در شبه رنگشم که یاسیه خلاصه که  امروز خودم تازه بعداز مدتها به این چیزاش دقت کردم واصلا وقتی بابا اوردش دلم ضعف رفا واسش🥺😍

واینجانب از عصر تاحالا بس که باهاش چرخ زده تو حیاط دیگه سرش گیج رفته 😅

و اینقدر رو مخ مامان کار کردم که مخش زده شد و اجازه داد که شبا باهاش برم دور دور واز همین امشب شروعهه💪🏻😍.و از یه طرف چند مدت خونه خاله بودم فندق فرفریمون حسابی بزرگ و خوشمزه شده یهو برقا رفت و این بلند گفت برگا رفت😅شماره تلفن تک تک خاله هارو حفظه این فندقمون و توی راه برگشت به باباش میگفت اهنگ شوتی رو واسم بزار و سرشو باهاش تکون میداد و حالا اهنگه هم خارجی بود  ومن اصلا متعجب😐

و خلاصه اینچنین و از فردا انتخاب واحد شروع میشه و میدونم ترم سختی در پیش داریم و این جانب از همین الان استرس آزمون استخدامی دارم با اینکه دوسال مونده و دارم از دانشجوهای ورودی خودم که شیراز درس میخونن جزوه میگیرم و حس میکنم کنکور در پیش دارم از همین الان استرسشو دارم🙄🥺.و این اگزمای پوستی دستم همچنان نمیخواد خوب بشه با اینکه کلی کرم روش زدم همچنان تغییری نکرده😶🤕.

و همچنان بلاتکلیفیم نمیدانیم ترم حضوریست یا غیر حضوری ولی با قطعیت اعلام کردن امتحانات حتما حضوریست واین درصورتی که ترم عیر حضوری باشه واقعا انصاف نیست😑

با دوستم دنباله چند عدد دختره خوب مثه خودمون میگردیم واسه گرفتن خونه😅و هردو ترجیح میدیم از هم رشته هامون نباشن.

و کلی مشتاقم واسه کار اموزی جدید 🤩که ۲۴ شیفته و اینکه از طرفه حراست بیمارستان گفتن بیا نیرو کم داریم واسه کار دانشجویی وایسا و امروزم که بابا واسه عکس رفته بود بیمارستان کلی مسئول بخش تعریفمو کرده بود این انگیزه رو چند برابر کرده درونه من😍😊

 وترم جدید  واسه عکسopgهم میخوام برم وکلا علاقه خاصی به دندون دارم واسه همین دوبار ارتودنسی کردم و ۶ سال درگیرش بودم هنوزم قالب پشته دندونمه😅🤦‍♀️.

و جدیدا یه سندروم گرفتم به اسم دسته بی قرار هی متن منتشر میکنم و هی پاک میکنم نمیدونم چم شده🙄

و درست وقتی که داشتم ترک تلویزیون میکردم سریال افرا پخش شدو من عاشقش شدم و از اون طرفم زخم کاری و کلا دیدم نمیشه ترک تلویزیون کرد من ادم ترک نیستم😅

واز طرفی بیان خیلی خلوت شده شما هم اینطور حس میکنید🙄🤔!!

 

۴
فاطـــღـــمـه ツ
۰۹ شهریور ۲۲:۳۳

عاشق دوچرخم ولی والدین اجازه نمیدن از دوچرخه برادرم استفاده کنم چون دخترم :)

حتی مخشونو میزدم که مثل خودت شبا برم بیرون ولی نشد

حیاط خونه هم کوچیکه نمیشه :)

پاسخ :
الهی عزیزم 
دزدکی چی نمیشه😉😅
اره حیاطه ماهم کوچیکه ولی اگه از حیاط شروع کنی ببینن  حرفه ای هستی شاید راصی شن  بیرونم بری یا با دوستات برو اگه امکانش هست از دوچرخه اونا استفاده کن
ایشالا زود بیای خبر بدی بگی خانوادت نظرشون عوض شده😊🤍🌸
مامانی ...
۰۹ شهریور ۲۳:۰۹

به به چه عالی🤩🤩🤩

دوچرخه سواری رو میگم🙂

 

بعد اینکه مگه دانشگاه غیر حضوری نیست؟

پس چرا میخواید خونه بگیرید؟؟

 

افرا خیلی قشنگه...

همینطور زخم کاری🥰

پاسخ :
آره خیلی خوبه دوچرخه اصلا حالو هوای آدم رو حسابی عوض میکنه😊😍
والا معلوم نیست چون دانشجوی بالینی هستم احتمالش هست حضوری باشه وگفتن از الان به فکر باشیم
اره خیلی منم خیلی هردوشونو دوست دارم😍🤩
فاطـــღـــمـه ツ
۰۹ شهریور ۲۳:۱۸

حرفه ای که هستم تا پنج ابتدایی خودمم یکیشو داشتم.

ولی چون بزرگ شدم دیگه نمیزارن

پاسخ :
اوهه پس خوبه دیگه مشکلی نمیمونه
خانواده منم همینو میگفتنا از قدرت نفوذت در خونه استفاده کن😉😅
توکــا (:
۱۰ شهریور ۲۲:۳۶

ان شاءالله همیشه خوش باشی عزیزم

پاسخ :
فدات عزیزم همچنین عزیزه دل❤❤🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان