افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

شکستن یخ بیان 1(هیچوقت فراموشم نکن)

/ بازدید : ۱۶۱

محدثه تو قشنگترین  هدیه زندگی من از کلاس سوم ابتدایی هستی 

از زمانی که دوستیمون شکل گرفت تاالان هیچوقت قهر نکردیم دعوا نکردیم  همو نرنجوندیم

امروز که منو تو خواب بیدار کردی گفتی بپرر جلو درتونم سریعع 

بهترین صبح زندگیم شد و وقتی دیدمت تک تک خاطراته قشنگ دوستیمون جلوی چشمام اومد 

بغل همون بغله همیشگی بود همونقدر محکم همونقدر امن

امروز که اومدی واقعا خجالت کشیدم و خودمو سرزنش کردم بابته اینکه  این مدت ازت خبری نگرفتم

راستش هنوز تو اولین و اخرین کسی هستی که همه چیزه زندگیمو باهاش سهیمم

تو موفقیتام ناراحتیام خنده هام و حتی تولدم همیشه اولین نفری هستی که کنارمه

هربار منو دیدی ریز تیکه انداختی گفتی نکنه ازدواج کردی سرت شلوغه یه خبر از دوستت نمیگیری 

دلم برای اون تیکه انداختنات تنگ شده محد

واسه وقتایی که درکلاس و میبستیم تو واسمون نامینو میخوندی میخندیدیم واسه دیونه بازیامون دلم تنگ شده

هربار منو میبینی میگی به اندازه روزه اولی که باهات دوست شدم شوق و اشتیاق دارم  منم همینم

دلم واست تنگ شده دیونه من قل قشنگم به قول خانم ع معلم عربی شما مثه پت و مت میمونید اون سری هم که دیدمش گفت کو قوله دیگت🥲😅

با همی وجودم دوست دارم و خدارو هزار بار به خاطره داشتنت شکر میکنم هیچوقت فراموشم نکن هیچوقتت🥲❤🤍

اگه یه مدت حواسم نبود بهت منو ببخش قول میدم جبران کنم همشو من این روزا اونجوری که باید نیستم و خستم ❤

۷
00:00 :.
۲۵ شهریور ۱۸:۳۱

دوستیتون پایدار :)

پاسخ :
ممنونم:))🌸
امیر +
۲۵ شهریور ۱۹:۲۴

آخ آخ هر کسی یک دوستی از همین جنس نیاز داره :)

پاسخ :
دقیقا اقا امیر همینطوره
برای شما نیز از خدا خواهانم همچین دوستی:)
مرآت ..
۲۵ شهریور ۲۱:۴۱

مهر و محبتتون افزون

و دوستی تان ماندگار...

پاسخ :
خیلی ممنونم🌸
امیر +
۲۵ شهریور ۲۱:۵۷

منم یک دوست دارم اینطوری ولی خب کلا ۶ ساله آشنا هستیم از دبستان آشنا نیستیم دیگه 😅

پاسخ :
اع خب همونم خوبه 
ایشالا دوستیتون ماندگار باشه و سرشار از خاطراته خوب  😅
چون این روزا دوستای خوب کم پیدا میشن
مامانی ...
۲۶ شهریور ۰۸:۴۳

داشتن یه دونه ازین دوستها از اوجب واجباته

اصلا بد جوووورررر♥️♥️♥️

بمونید برای هم🌿

پاسخ :
ممنونم ممنونمم❤❤😍
𝘿𝙚𝙣𝙞𝙯 シ︎
۲۷ شهریور ۰۱:۵۷

قشنگه ن؟

من هر دوتا دوست این شکلی ک داشتم رو از دست دادم.

پاسخ :
اووو دنیززرر😍🤩
مادر کلی دلتنگت بودم🥺
دوستیه اینجوری قشنگه ولی 
بدون تو یه فرشته داری  تو خونتون که جای همرو واست پر میکنه❤
𝘿𝙚𝙣𝙞𝙯 シ︎
۲۸ شهریور ۰۴:۲۱

اما پر نمیکنه کیمیا ، ادما باهم فرق دارن

پاسخ :
اره آدما باهم فرق دارن
اما تو نباید غصه بخوری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان