افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

شاید بازگشت و شروع مجدد

/ بازدید : ۱۵۷

سلام بعداز یه غیبت طولانی مدت

راستش حسابی دلم واسه اینجا تنگ شده بود و حسابی داشت خاک میخورد.اومدم که گردو خاکو پاک‌کنم و شروع کنم بنویسم نمیدونم ولی باید از کجا شروع کنم و چی بنویسم.فقط امیدوارم حاله همتون خوب باشه و خودتون و خانواده هاتون در سلامت کامل باشید اومدم بگم به دعاهاتون خیلی نیاز دارم مثه همیشه دعام کنید که حاجتمو بگیرم🙏🌺❤

۴
..Nika ..
۲۴ بهمن ۲۳:۳۱

این موقع شب اخه؟😂😶💔

پاسخ :
😂به ساعت نگاه نکرده بودم
دهـہ هفتادے
۲۵ بهمن ۱۳:۰۰

امیدوارم دلت شاد و غصه ها ازت دور باشه 

با قدرت برگردی دختر خوب 

پاسخ :
ممنونم ممنونم
امیدوارم🙏❤
Amir chaqamirza
۲۵ بهمن ۱۳:۳۸

سلام.سلام.سلام

خوش برگشتین،دعا که صدالبته میکنیم:).

پاسخ :
مرسی ممنونم
..Nika ..
۲۵ بهمن ۲۰:۳۲

آخه دیگه از صبح یا شب بودنش معلوم میشد دیگه😂😶

پاسخ :
😂😂🤦‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان